Wat is Geweldloze Communicatie en waar wordt het toegepast.
Bijdragen aan het welzijn van anderen en aan jezelf, vult ieder op zijn of haar manier in. Hoe krijgen we de neuzen dezelfde kant op en houden we iedereen met plezier en passie aan boord? Hoe geef je zonder schuldgevoel een grens aan, op een wijze dat de ander het ook horen kan? Dat kan met mildheid voor jezelf en met mildheid voor de ander. Waarbij je nieuwsgierig blijft in wat eenieder drijft. Om vanuit deze basis keuzes te maken die voor beide werken.
Geweldloze Communicatie of Verbindende Communicatie biedt allerlei vaardigheden gericht op begrip en verbinding van de behoeften en belangen die spelen. Waardoor er ruimte ontstaat voor creativiteit en om samen te werken aan oplossingen. Dit is direct toe te passen in de samenwerking met collega’s en in de relaties met cliënten, patiënten en hun familieleden.
Hieronder vind je onze trainingen die specifiek gericht zijn op mensen in de (gezondheids)zorg en welzijn. Dit betekent dat je in de training alleen met mensen zit die zorg als werk en/of passie hebben. Als je klikt op een blokje krijg je alle informatie over die training te zien.
Wil je er met je hele hart zijn voor anderen en tegelijkertijd voor jezelf zorgen? Kijk dan eens wat de training Verbindende Communicatie in zorg en welzijn inhoudt.
Voor het verzorgen van trainingsprogramma’s, introducties en teamtrainingen in jouw zorginstelling kun je contact met ons opnemen via mail of 010-4650068.